I Want to be a Major Player in Industry

Saturday, December 3, 2011

Masa akan memperlihatkannya.........

Hari ini aku pastinya akan tidak peduli pada apa-apa melainkan keatas matlamat dan perjuangan peribadi bro....
seakan sombong dan bongkak,namun aku harus bersikap kejam hatta pada diri bro sekalipun,usah berehsan walau pada bro..... kerana terkadang terlalu banyak sampah di luar sana...aku bukan menghina,itulah kata bro..... lalat hanya berterbangan dan pastinya itulah kehidupan di sepanjang hayatnya........
walau aku tak layak berkata sedemikian,namun besikap jujur itu sebenar sesuatu yang paling berani berbanding kelihatan namun...........
Aku pastinya akan bersikap kejam kelak.... kerna itulah bro,biar susah orang terhadap bro biarpun hanya ingin menyatakan sesuatu..... kerana dirinya tiada nilai apantah lagi menyatakan sesuatu............ kerana tiada kaitan antara aku dan kau........
ingatlah..... dan ingat..........dan akan sentiasa ingat....... akan betapa mahalnya aku...............
dan tak akan mungkin aku memberi ruang pada sesiapa pun yang lain insyallah...........  bro harus tidak perlu mempedulikan segalanya.... kerana kita akan lemah dengan perbuatan malah hanya dengan kata-kata sahaja boleh membuat tersungkur...........
kata orang sampah bila dikitar semula menjadi sesuatu yang berharga..............namun sesuatu yang kelihatan sempurna namun sebenarnya hanya topeng bayangan.... sebenarnya senilai dengan sampah jua........
kata orang tukar kemarahan kepada perkara yang memajukan............... adalah lebih baik dari menyantun melangit..namun hakikatnya seperti sampah......... biar seperti aku apa orang nak kata aku bukan peduli pun semuanya.....lagi pun aku bukan budak-budak hingusan yang baru nak merasa nikmat dunia yang baru kau nak.......sebab aku bukannya seorang yang penakut........SORRY LA bro junior ........ kerna AKU LAH BRO SENIOR............

No comments:

Post a Comment