I Want to be a Major Player in Industry

Saturday, March 24, 2012

Santai diri...


Hari ini sabtu,aku berehat di rumah sahaja setelah semalaman aku pulang lewat,berbual bersama teman di sebuah restoran 24jam di Shah alam,aku melelapkan mata hampir jam 4pagi,walaupun subuh sebelumnya aku sempat berjemaah bersama para jemaah lain di masjid sultan abdul samad di bandaraya shah alam,hari ini aku mahu berehat,sepatutnya aku bersama kakitangan aku di dewan pena Universiti Malaya,namun telah aku uruskan semuanya...biarlah mereka mampu lakukannya tanpa aku kerana aku telah mewakilkan kuasa...
seharian aku menemani isteri dengan senyum manja manis bertahi lalat dibibir kanannya....menikmati sarapan paginya..walaupun kebiasaannya aku akan menikmati sarapanku di kedai pada hujung minggu......kerna ku tahu walau sesibuk mana sekalipun aku punyai tugas dan tanggung jawab buat keluarga3 bro.... biarpun hanya sesingkat waktu,namun merekalah raja di hati bro buat selamanya..........

"Sesungguhnya Allah mempunyai keluarga diantara manusia," Para sahabat bertanya,"Siapakah mereka ya Rasulullah?" Rasul menjawab,"Para ahli Qur'an. Merekalah keluarga Allah dan pilihan-pilihan-Nya" (HR.Ahmad)

No comments:

Post a Comment