I Want to be a Major Player in Industry

Monday, October 24, 2011

Mulailah dengan kalimah Bismillah.....

Aku mula mengorak langkah menyusun kekuatan dan jati diri melangkah gagah memaksi kehebatan diri...Dalam kepayahan pasti berteman rintangan yang teramat sangat,namun gagahi demi kembali bersama kelompok manusia hebat di industri...
Aku mula berkerja menggunakan kreativiti minda,meninggalkan segala permasalahan kecil namun tak ku abaikan sama sekali.... aku melangkah hingga ke utara penghujung negeri kedah...
Ku bina kekuatan dan semangat pejuang di Tanjung malim Perak....
di kawasan zon tengah kelang dan putrajaya aku terus memperkasakan mereka dengan kekuatam Mental,fizikal dan Spiritual.... Begitu juga Gelombang Selatan...moga nanti  aku akan menjadi pencetus gelombang kebangkitan bak ombak kecil membesar segagah dan sehebat TSUNAMI yang mengegar DUNIA...demi menebus maruah diri dan ugama serta bangsaku ini.... Aku sentiasa bermohon padaMu agar aku dikurnia kekuatan.... kerana aku percaya aku punyai kekuatan itu..
                    Namun menuntut kesabaran yang amat Tinggi... aku akur demi masa sesungguh manusia di dalam kerugian kecuali orang-orang yang beringat..... InsyALLAH aku akan terus berjuang demi sesuatu yang aku perjuangkan....biar;lah aku menggengam bara sehingga menjadi arang.....biar kerkecai namun mengalah tiada sedetik pun didalam kamus hidup Bro.....

No comments:

Post a Comment