I Want to be a Major Player in Industry

Saturday, June 2, 2012

Bangkit daripada KUBUR.....


Aku ibarat mumia yang dikebumi hidup-hidup,tanpa seurat balutan pun menyelimuti tubuh,penuh ranjau dan keperitan ibarat kesejukan di artik..... Hari ini aku bertekad dengan segara kudrat yang ku miliki walau terpaksa merangkan di padang pasir akan ku gagahi jua,umpama Nabi Adan dan Hawa beribu batu jauhnya di turunkan di bumi namun akhirnya hanya kuasa ALLAH yang mampu menemukan mereka berdua di Jabal Rahmah.... Aku percaya tuhan itu maha Adil dan berkuasa keatas setiap sesuatu yang dia kehendaki.... Kerana ALLAH punca percaturanNYA sendiri.... Mungkin demi ingin melihat aku lebih baik daripada sebelumnya...
Aku percaya mungkin ALLAH mahu memberi aku sesuatu yang besar di kemudian hari....
Syukur aku masih punyai nafas demi perjuanganku ini...Hanya tuhan yang mengerti setiap apa yang ku rasainya dan aku laluinya....
Aku percaya dengan KekuasaanNYA..... aku pasrah andai hari ini aku terpaksa berbumbungkan Langit dan bercahayakan Bulan dan Bintang di sepanjang perjuanganku....

No comments:

Post a Comment