I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Cinta Sepenuh hati

 

Menjengah tahun kedua perjuangan ku di industri insuran,berkat doa dan restu keluarga ,isteri dan anak-anak..... aku berjaya melayakkan percutian pertamaku ke Eropah,Paris .....biar mulanya sebagai angan-angan akhirnya aku mengenggammu............Ku khabarkan pada isteri.... ku akan membawanya kesana..... ku lihat bergenang air matanya mendengarkan apa yang ku katakan.... demi melihat sendiri keindahan " Eifal Tower" takkala selama ini mampu jua ku sentuh.... namun sentuhan itu hanya sekadar di kaca " TV" dan tahun tersebut juga aku berjaya meraih pencapaian sebagai" Ahli Kelab Jutawan " walaupun ketika itu aku belum lagi benar-benar mengerti cabaran sebenar yang bakal ku hadapi.....
Namun semangat serta kecekalan sentiasa mengiringi........ berserta restu semua... Aku melepaskan apa yang kumiliki demi menyahut cabaran kerjaya di dalam industri ni..... Demi Cinta Sepenuh Hati.... aku bertekad utk menjadi Perunding Sepenuh Masa........ Dalam takut aku menjadi lebih berani dan berani.... itulah aku zt....

No comments:

Post a Comment