I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Laluan kerjaya mencabar namun merubah hampir segalanya

 













Dalam apa jua pekerjaan yang baik marilah kita mulakan dengan kalimah BISMILLAH...Bercakap soal kejaya di dalam bidang perancangan Kewangan ramai yang tidak menyukainya.... pasti juga akan meletakkan kerjaya ini mungkin di tangga ke 100 sebagai pilihan kerjaya hidup.. Aku sendiri pun tidak pernah menyatakan sedemikian,Bohong jika ku katakan kerjaya ini indah segalanya...Umpama sedang tidur nyenyak di atas tilam " Dunloppillo" dan jika kerjaya ini mudah...telah ramai yang beratur memohon pekerjaan di dalam kerjaya ini,namun jika ku katakan susah maka tiada seorang yang berjaya di dalam bidang ini....... Tapi ku lihat ramai rakan-rakan di dalam industri telah berjaya,malah rakan sebaya,sepermainan di dalam industri juga telah ramai yang sangat-sangat berjaya....Teringat aku akan pepatah lama Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan...Alang-alang mengenggam bara biar sampai jadi arang....... Dikuatkan lagi dengan Fakta setiap tahun beribu-ribu orang menjadi jutawan menerusi jualan,bukan hanya di dalam bidang ini.... Namun Bidang ini juga merupakan salah satu Cabang Ke arah menjadi JUTAWAN.....mungkin di sini di sertakan sedikit gambaran kepada semua sekiranya anda ingin menceburi bidang kerjaya ini...... namun tiada gambaran khusus kerana bidang ini sangat luas dan terbuka kepada sesiapa sahaja di luar sana tanpa mengira latar belakang,ugama,budaya dan sosio ekonomi... cuma kerjaya ini tidak sesuai buat yang tidak MAHU...itu sahaja........ Namun Ia adalah satu pltform yang sangat berkuasa kepada yang benar-benar mahukannya...... KEJAYAAN ADALAH SATU PILIHAN bukan satu KEBETULAN dan " KITA AKAN DAPAT SEPERTI APA YANG KITA PILIH UNTUK FIKIRKAN........
APAKAH PRA SYARAT BIASA YANG DIKENAKAN :
> Berumur 23 - 45 tahun
> Kelayakan Akedemik seminima SPM ( Dengan 5 kepujian )
> Bersedia menghadiri Temuduga Situasi/Latihan dan Pembangunan/BOP( Percuma)
> Pro Aktif dan mampu Membangun Potensi Diri
> Diletakkan di bawah pengawasan yang Minima
> Mempunyai Semangat Juang dan semangat Pasukan yang tinggi.
>POTENSI PEMBANGUNAN DIRI DAN KERJAYA
> Pendapatan ( Komisyen ) yang LUMAYAN serta BERTERUSAN
> Peluang Melancung Setiap Tahun Ke serata Dunia ( sehingga 3kali setahun)
> BONUS TAHUNAN( Sehingga 10% dari jualan Tahunan)
> ANUGERAH TAHUNAN yang Berprestij.
> Hadiah/Ganjaran/Insentif Tambahan dari masa ke semasa.
SOALANNYA PULA MENGAPA HARUS BERSAMA TERBILANG AGENCY MAA BERHAD??????????
>Anda akan dilatih di bawah satu sistem yang sistematik dan berkesan. Anda jugaakan dapat menikmati kemudahan Online serta banyak lagi sistem sokongan untuk membuat kita berjaya.
Kami di Terbilang Agency bernaung di bawah Gagasan Kumplan Era Bumi(KEB) satu Gagasan kumpulan terdiri daripada 16 ketua-ketua agensi di Malaysia yang mendapatsokongan padu dan tidak berbelah bagi daripada kumpulan pengurusan.
>Suasa kerja yang selesa dan tanpa tekanan ( dengan kos pengubahsuaian pejabatmelebihi 360ribu)
>Suasana Kekeluargaan dan kemesraan antara tenaga Agensi dan juga pihak pengurusansaling berganding bahu demi melihat kejayaan anda.

No comments:

Post a Comment