I Want to be a Major Player in Industry

Thursday, December 23, 2010

Hidup ini Panjang namun ia Singkat


 


Pagi ini jumaat penghulu segala hari sehari sebelum menjelang hari Natal,aku menerima sepucuk surat, semacam ku kenali dari mana datangnya... emmmmmm  malas pula nak ku buka surat itu... kerana aku seakan pasti tahu kandungannya...namun ku buka jua...
tertulis seperti biasa....
Sila ambil perhatian bahawa kes di atas telah ditetapkan pada .................. hari............ jam 9.00pagi ditangguhkan untuk sebutan pada.................hari.......... jam 9.00padi di..................
Aku seakan telah lali dan masak dengan apa yang akan diperkatakan nanti...... entah siapa yang pandai-pandai menukarnya ke tarikh lain,seingat aku aku dan mama tidak hadis untuk sesi kaunseling sebelum ini,entah macamana ia terus di lanjutkan lagi ke sebutan kes yang akan datang..... Letihlah macam ini...bila nak maju,kalau asyik habiskan masa hanya mengulang-ulang perkara yang sama.... garenti memang tak akan boleh maju kalau macam ini....sentiasa membuang masa........ namun nanti aku pastinya seakan malas untuk hadir,biarlah apa jua keputusan yang akan dibuat nanti aku dah tak kisah............... Kerana aku tahu hidup ini panjang namun ia singkat.............

No comments:

Post a Comment