I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Perjuangan Bro senior

 






Lama rasanya tak up date blog dengan segala macam yang di lalui di sepanjang awal tahun 2010,cabaran tetap cabaran kehidupan dan perjuangan harus diteruskan,minggu ini semua ketua-ketua Agency dan Pengurus-pengurus unit yang layak akan berkumpul di Pulai spring Resort Johor untuk bersama-sama membentangkan budget tahunan bagi tahun 2010,aku juga tidak terkecuali,membentang budget namun aku harus banyak belajar daripada orang-orang yang lebih berjaya ketika di sana. 19-21jan 2101,kami semua akan berkampung di sana,2009 banyak mengajar aku erti perjuangan yang sebenar namun sesukar mana pun aku bertekad 2010 nanti aku harus berubah menjadi yang bukan hanya yang baik malah yang terbaik. Biar kulihat laluan tampak sukar namun aku pasti akan menempuhnya jua demi perjuangan menebus segalanya.... insyallah moga tuhan sentiasa memberi kerahmatan kepadaku....apa pun semua sahabat di terbilang agency dan siapa pun anda biar di mana anda berada... moga kalian terus maju dan hebat.....

No comments:

Post a Comment