I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Lihatlah dunia wahai si kecilku.

 


Lahirnya si kecil yg ku namakan HAIKAL HAQIMY berakhirlah penantianku selama hampir 17tahun,syukur alhamdulilah dan segala puji-pujian hanya buatMu yang berhak..Genap seminggu si kcil lahir ke dunia setelah mengharungi kepayahan saban hari aku seakan berumah di hospital menanti dengan sabar agar sikecil terus gagah sebagai lelaki dewasa suatu hari nanti,doa papa buat anakku ,Kulihatkan tahap kesihatannya yang semakin beransur pulih..aku gembira melihatnya...Dalam sesingkat waktu itu telah ku selesaikan urusan di pejabat pendaftaran,dengan senang hati lahir namamu sebagai tanda pengikat diri dihayatmu kelak ku tinggalkan ia bersama mummy...demi tugas dan amanahku... takkala aku tinggalkan kalian aku di kabarkan oleh mummy yang baby mengidap demam panas dan perlu di masukka ke hospital semula...
Ahhhhhhh...aduhhhh,bagaimana mampu aku melelapkan mata tak kala dirimu yang jauh beribu batu dan baru seketika melihat dunia mengidap demam panas yang melampau...
Daddy doakan segalanya yg terbaik buat kalian,pengorbanan mummy akan tetap aku hargai kerna keduanya amanah buatku....
Insyallah Daddy akan pulang demi kalian... Biar jauh berjuta batu kalian tetap di hatiku........

No comments:

Post a Comment