I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Pembentangan Pencapaian dan Matlamat

 





Saban tahun pelayak akan di jemput menghadiri perjumpaan pejuang-pejuang hebat bagi membentangkan belanjawan tahun bagi setiap pasukan dan Agency koperat masing-masing.
Tahun ini Pulai Spring Resot Johor menjadi tuan rumah kepada kami. Seluruh Deligasi dari setiap penjuru yang layak akan hadir bersama,bagi mendengar amanat daripada pihak pengurusan tertinggi,dan kami tidak terkecuali untuk membentangkan belanjawan dan rangka kerja bagi tahun 2010. Tak kurang yng membentangkan berpuluh jutaan ringgit dan ada yang sekadar membentang beberapa juta sahaja. Itu hak individu.... tiada larangan... cuma bagaimana kita mahu belajar " Think Big" dan " Impossible is Nothing". Seperti biasa bagi pejuang seperti aku..... inilah kesempatan aku bersama rakan seperuangan yang pastinya sentiasa sibuk dengan urusan perniagaan masing-masing. Aku pulang dengan segengam harapan dan semangat,aku akan pastikan maruh diri,keluarga,bangsa dan Agama akan ku pertahankan....


Berjuang hingga titisan darah terakhir namun menyerah jangan sekali........



dan pada penghujung june akan bertemu lagi bagi menilai pencapaian....Insyallah bertemu lagi...

Sekalipun aku kerdil hari ini,pasti aku akan berjuang agar diri sebaris dengan gergasi industri.....


" I want to be major player in industry..... "

When the mind can concieve and Believe it can be achieve.....

Mungkin bukan hari ini,pasti esok atau lusa atau bertahun dari sekarang...pasti saatnya akan tiba....

Yang pasti jangan sesekali aku mengalah...

kata orang biar hancur segalanya pun.... dan selemah-lemah perkara yang tinggal adalah HARAPAN.... itulah selemah-lemah sinar..... namun jika kita bisa bangkit pasti ia adalah sehebat-hebat perkara yang di milik.....


Melayu itu Hebat bila mana ia guna hebatnya 100%.



No comments:

Post a Comment