I Want to be a Major Player in Industry

Tuesday, December 14, 2010

Perjalanan seribu batu Bro senior

Terima Kasih kepada kedua orang tuaku.....kernanya aku Lahir ke dunia....,dengan nama gelaran ZT namun aku senang dengan gelaran Bro senior......
aku lahir dalam keluarga besar juga yang bukan di katakan senang.... dalam kehidupan yang mencabar serta mendesak.....Ku merasakan perjalanan aku masih jauh......terasa tiada daya meneruskan perjalaan hidup ini,namun aku gagahkan juga mengharungi liku hidup yang kian mencabar kerna hidup ini panjang namun ia singkat......aku harus menikmati setiap saat yang aku miliki biarpun pahit kurasakan...... Bila ku renung kedua orang tuaku ku tahu dan sedar kasih sayang merekalah terhadap kami.... memberinya kekuatan yang luarbiasa demi untuk membesarkan menjadi manusia hebat dan berguna suatu hari nanti..... Ketegasan dan kecekalan orang tuaku.... itulah tangkal dan azimat hebat kepunyaan diri.... dalam memacu kami di landasan kehidupan.......

No comments:

Post a Comment