I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Korea dan Kesejukan Hembusan Bayunya....

 




Tahun ke enam aku di dalam industri juga tahun pertama ku sebagai pemimpin agency kepada " terbilang Agency "......
Aku adalah Khalifah kepada pimpinanku........ terus bejuang membina minda dan kehebatan kumpulan kecilku,agar terus perkasa di persada industri.....Aku mengambil keputusan untuk pulang ke Tempat kelahiranku setelah bertahun berniaga di rantauan........Aku pulang ke tempat kelahiranku...... membina dan mendaki ke puncak,dlam pendakian terkadang jatuh tersungkur jua..... jatuh dan bangun itulah realiti kehidupan........ namun perjalanan masih jauh dan tetap berliku....... Alhamdulilah Tahun tersebut masih
meneruskan tradisi layak bercuti ke luar negara....Destinasinya ke Bangkok,Jakarta Indonesia dan
juga ke korea.........Yes,... koreo aku datang untuk bermain saljimu......... terus berjuang biarpun di rasakan kerdil namun aku adalah penebus kepada perjalan hidupku...... Kejayaaan adalah satu pilihan bukan kebetulan...........
Juga pada tahun tersebut aku telah melengkapkan diri dengan pencapaian pendidikan peringkat tertinggi iaitu " Chartered Insurance Agency Manager ( CIAM ) daripada Limra International yang berpengkalan di Hanfort City USA....
Seingat aku ketika di hari konvokesyen yang di adakan di GICC ( Genting International Convention Center ) aku adalah salah seorang daripada 80 orang yang memiliki kelayakan ini di Malaysia....
Syukur Alhamdulilah...

No comments:

Post a Comment