I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Memaksi Kehebatan Diri

 



Tahun ketiga ke tahun ke empat di dalam industri terus memaksi dan memacu diri untuk menjadi lebih perkasa..... alhamdulilah aku di naikkan pangkat menjadi pengurus unit...... Manager...bisik kecil hatiku.... yang mana tak mampu aku miliki jawatan itu ketika aku bekerja makan gaji.... Tapi aku takut adakah aku mampu memikul tanggung jawab itu.............namun atas keyakinan dan kelayakan yang aku capai..... aku memang mampu untuk menjadi pemimpin hebat di masa hadapan.......itulah kata-kata azimat Pemimpin agency ku ketika itu.....Aku terus memacu perjalanan dan potensi diri serta pasukan ketahap yang terbaik dan tertinggi.... Terbang lah setinggi mungkin.... sehebat helang di angkasa raya.......kerna " Whatever the mind can concieve and Believe it can be Achieve"....Aku terus memperkasa diri dengan melayakkan diri ke percutian di " Karambunai sabah Bangkok Thailand..... Melihat pelbagai ragam manusia di serata pelusuk tempat dan dunia... Malahan tahun tersebut juga aku mampu memiliki sebuah kereta
yang berharga RM 109ribu boleh di katakan eksklusif di masa itu.....lewat 2003... syukur pada tuhan di atas kurniaan rahmatNYAAku juga masih mengekalkan pencapaian " Ahli Kelab Jutawan buat kali keduanya..... aku akan terus Berjuang....... Selagi Hayat di kandung Badan dn Selagi Nadi Berdenyut.... Namun mengalah tidak sekali.....

No comments:

Post a Comment