I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Menjengah Amanah

 


Sehari dua ini aku akan pulang untuk menjengah mummy aku memilih penerbangan pagi,alhamdulilah aku meminta mama untuk menghantarku ke Airport,biarpun selalunya aku selesa menaiki Limosine,tapi kali ini aku lebih senang mama yang menghantarku,kurasakan hari semakin dekat bila mana semalam mummy menghantar pesanan ringkas buatku,mummy menyatakan kebimbangan untuk menyambut kehadiran orang baru,kerana mummy tak punya pengalaman,ku kira ia biasa namun entah kenapa perasaan itu seakan luar biasa buatku,seolah seakan terasa pertama kali menjadi seorang bapa setelah 17tahun penantian,mudahan semuanya selamat,bisik hati kecilku....
Alhamdulilah ku lihat saban hari mama semakin ceria,terasa gembira di hati,mummy dan baby seakan tak sabar menanti kepulanganku... sabarlah... aku rindu akan kabus dan titisan embun di pagi hari,bagai setitis air yang jatuh di atas teratai....
Bersinar bak permata.....

No comments:

Post a Comment