I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Memacu Kerjaya Bersama...

 

Saban Hari aku semakin menyukai dan menyayangi kerjaya ini........ dalam keperitan mengharungi.... terselit seribu satu macam cerita suka duka perjalanan di dalam memacu kerjaya ke angkasa raya....Kata orang " jerih perih akan hilang bila mana kemanisan dirasai.." Aku bersyukur terhadap Industri yang aku ceburi kerana telah banyak memberi peluang kepada aku untuk membina hidup,kerjaya dan banyak membantu serta membimbing aku hingga ketahap yang aku rasakan berbeza daripada aku 10tahun yang lalu........ mengajar aku erti kesabaran,keberanian,kesungguhan juga ketabahan dalam mengharungi cabaran industri........... demi memyahut cabaran menjadi insan hebat......aku insan kerdil yang berjiwa besar dan akan terus kental serta berjuang bagi memartabatkan maruah diri........... tak kan ku biarkan pencuri impian di luar sana membunuh impianku............ akan ku pastikan itu....
Syukur hari ini setelah 10tahun di dalam industri aku telah sedikit demi sedikit menyerapkan pengisian CIAM yang ku pelajari dari aspek Mission Statment : yakni Attract and suport high-quality individuals.
Members of Terbilang agency will become part of financial services organization profitably distributing life,disability,saving and investment product to our client. We are committed to high standard ethically and professionally and to growth of our agency,both in term of productions,staffing and publicJuga penekanan di dalam Agency Philosophy,Agency Overview kearah :1: Quality Product2: Quality Customer
3: Quality Business
Pengukuhan dari segi Recruiting Philosophy,Pre-Contract Consultant,Training and Development,Administrative Philosophy,Agency sucess Atmosphere,Agent Productivity,Agent ExpensesCompany and Agency Benefit,Achievement and Thropy and Lastly Managing Performance and Management.
Peringkat demi peringkat dalam memantapkan pasukan di Terbilang Organisasi..... sebagai pelengkap kepada pasukan yang di bentuk..........

No comments:

Post a Comment