I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Ramadhan dan hidup....

 


Salam lama rasanya bro tak up-date blog,alhamdulilah hari ini 1 ramadhan,pelbagai kisah suka duka telah bro tempuhi,dengan kesihatan bro yang agak kurang baik bila mana doktor mengesahkan bro mengalami tekanan darah rendah,mama semakin sibuk dengan pembukaan butik barunya,manakala mummy masih jauh di kampung halamannya menantikan kelahiran baby sulong kami dengannya...moga segalanya berjalan lancar hendaknya...hingga aku terlupa pagi ini jam 9 adalah sebutan kedua kes aku bersama mama di mahkamah syariah,namun aku tidak hadir kerna aku seakan letih dengan cerita yang tanpa kesudahan ini....Tak tersangangka juga mama juga tidak hadir ke mahkamah,entahlah.... takkala menulis coretan ini aku teringat balasan sms mummy di malam hari menjelang ramadan yang berbunyi...

Jauh mana....
Jarak kita...
Lama mana....
Pun tak jumpa...
Kita TETAP...
PANDANG ANAK BULAN..
Yang sama.....

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN....


sayu hati ini bila membaca bait-bait sms yang di beri oleh mummy....
Hati ini sering teringat cinta,kasih dan sayang....yang dekat mahupun yang jauh....
Doa abg buat kalian berdua,moga kebahagian sentiasa mengiri kita bersama...
Sabarlah kerna dugaan tuhan hanya di berikan buat hambanya yang mampu dan terpilih sahaja...pasti sejuta hikmah yang menanti buat kita kelak...

No comments:

Post a Comment