I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Memacu Kesinambungan Kecemerlangan

 

Tanpa aku sedari aku telah menjengah Tahun kelima di dalam industri............ Keseronokan melekakan aku... Bak kata pepatah Selagi ada cinta selagi itu ada masa.... bukan hanya cinta kepada Tuhan,manusia dan malahan Kerjaya.... Aku terus berjuang bagi memantapkan pasukan dan terus memacu ke peringkat yang tertinggi.... dan tidak di nafikan juga cabarannya juga hebat....... alhamdulilah aku terus mengekalkan Ahli kelab Jutawan buat kali ketiga......... juga pada tahun tersebut aku melayakkan diri ke konvensyen ke Bali Indonesia dan juga ke Saigon Vietnam......
Kata orang Jauh perjalan luas pengalaman...... memang di akui..... ku lihat pelbagai ragam dan kerenah manusia di dunia ini..... Biarpun berlainan agama dan bangsa serta latar belakang adat Resam namun masing-masing terus berjuang demi kehidupan sendiri.....
Aku mugkin tidak sehebat orang lain,namun aku tetap bersyukur di atas rahmatNYA di atas pencapaian peribadi ini.......
Juga alhamdulilah pada tahun tersebut aku menerima dua kegembiraan,pertama aku dinaikkan pangkat kepada jawatan Pengurus kanan dan telah menjadi ketua Agency kepada agencyku sendiri.......yang sehingga kini didaftarkan " Terbilang Agency " terus tercatat namanya sebagai Koperat agency..... mendukung perjuangan dan terus berjuang memartabatkan bangsa Melayu... " Melayu itu hebat bila mana ia gunakan hebatnya 100%.........

Keduanya alhamdulilah aku mampu membeli sebuah lagi kereta SUV berharga RM 180Ribu sebagai kereta kedua ku

No comments:

Post a Comment