I Want to be a Major Player in Industry

Sunday, December 19, 2010

Selamat Hari Lahir yang ke10,Bro senior

 

Selamat hari lahir Bro.......... aku semakin dewasa dalam melayari bahtera industri.....Syukur aku masih mampu bertahan di saat dan ketika ini......Kesinambungan perjalanan organisasi menampakkan tanda-tanda positif.......Gembira,sedih,pedih,tangis dan ketawa itulah apa yang dirasai selama ini........Aku inggin menjadi jurulatih profesional dalam hidup........ tampak kelihatan lebih baik dari semalam bila mana ku lihat barisan pengurus-pengurus ku dan eksekutif ku serta perunding-perunding di bawah naungan terbilang agency terdiri dari pelbagai latar belakang dari yang biasa hinggalah golongan profesional.........Namun tidak dinafikan dalam apa jua perjuangan pasti ada petualang......... namun telah ku bariskan barisan pejuang-pejuang hebat seperti di zaman Rasulullah..... insyallah...Sentiasa memohon agar kerahmatanNYA sentiasa bersamaku dan pasukanku.... Amin....Juga kegembiraan terasa di hati bila mana tahun 2009 sekali lagi aku ke rumahMU ya ALLAH........ kota suci mekah dan madinah.........Terus memacu pasukan dan diri agar terus maju bersama........2009 sekali lagi catatanku ......pencapaian peribadi ke surabaya,Ko Sa Mui Thailand dn mengerjakan Umrah untuk kali kedua.......... I WANT TO BE A MAJOR PLAYER IN THE INDUSTRI...... akan terus ku genggam sehingga menjadi realiti.......................Itulah aku ZT Bro akan terus berjuang.......... Kalau pun di hayat ini aku gagal meraih impian kecemerlangan,namun dengan kegigihanku...... ini pasti akan di warisi oleh generasiku di masa depan.......... TENANG.YAKIN.SUNGGUH-SUNGGUH DAN KONSISTEN.

No comments:

Post a Comment